Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Ergebnis der Suche nach: tit all "Letting the Intuitive Bear on the Formal; A Didactical Approach for the Understanding of the Limit of a Sequence"
Link zu diesem Datensatz | https://d-nb.info/130312520X |
Titel | Letting the Intuitive bear on the Formal; A Didactical Approach for the Understanding of the Limit of a Sequence / by Joanna Mamona-Downs |
Person(en) | Mamona-Downs, Joanna (Verfasser) |
Organisation(en) | SpringerLink (Online service) (Sonstige) |
Umfang/Format | Online-Ressource, 1 online resource. |
Persistent Identifier |
URN: urn:nbn:de:101:1-2023092021015821271584 DOI: 10.1023/A:1016004822476 |
URL | https://doi.org/10.1023/A:1016004822476 |
Zeitliche Einordnung | Erscheinungsdatum: 2001 |
Sprache(n) | Englisch (eng) |
Beziehungen | Enthalten in: Educational studies in mathematics (Bd. 48, Nr. 2-3, date:11.2001: 259-288) |
Sachgruppe(n) | 510 Mathematik |
Online-Zugriff | Archivobjekt öffnen |