|
1 |
Delegating Pricing Power to Customers: Pay What You Want or Name Your Own Price? Krämer, Marius-Florentin, 2017
|
|
|
2 |
Delegating Pricing Power to Customers: Pay What You Want or Name Your Own Price? Krämer, Marius-Florentin, 2015
|
|
|
3 |
Die Anwendung partizipativer Preismechanismen im Internet Gumprecht, Patrick. - München : GRIN Verlag, 2014, 1. Auflage, digitale Originalausgabe
|
|
|
4 |
Die Anwendung partizipativer Preismechanismen im Internet Gumprecht, Patrick. - München : GRIN Verlag GmbH, 2014
|
|
|
5 |
Erfolgsfaktoren von name your own price-Strategien Köster, Mark. - München : GRIN Verlag GmbH, 2008
|
|
|
6 |
Erfolgsfaktoren von name your own price-Strategien Köster, Mark. - München : GRIN Verlag, 2008, 1. Auflage, digitale Originalausgabe
|
|
|
7 |
Name-your-own price auction mechanisms – Modeling and future implications Enthalten in Journal of revenue and pricing management Bd. 10, 19.11.2010, Nr. 1, date:1.2011: 32-39
|
|
|
8 |
Optimal design of a name-your-own price channel Enthalten in Journal of revenue and pricing management Bd. 7, 23.5.2008, Nr. 3, date:9.2008: 281-290
|
|