Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Ergebnis der Suche nach: per="Hans" AND per="J" AND per="Clausen" AND Catalog=dnb
Link zu diesem Datensatz | https://d-nb.info/1143545583 |
Titel | Hvordan lærer menneskebørn og humanoide robotter sprog? Nye Forskningshorisonter i studiet af sprogtilegnelse og kognitiv udvikling / Arne Zeschel ; Herausgeber: Hans Martens, Thomas J. Ottersen ; Institut for Grænseregionsforskning, Mads Clausen Instituttet, Institut for Fagsprog, Kommunikation og Informationsvidenskab |
Person(en) |
Zeschel, Arne (Verfasser) Martens, Hans (Herausgeber) Ottersen, Thomas J. (Herausgeber) |
Organisation(en) | Institut for Grænseregionsforskning, Mads Clausen Instituttet, Institut for Fagsprog, Kommunikation og Informationsvidenskab (Sonstige) |
Verlag | Mannheim : Institut für Deutsche Sprache, Bibliothek |
Zeitliche Einordnung | Erscheinungsdatum: 2017 |
Umfang/Format | Online-Ressource |
Persistent Identifier | URN: urn:nbn:de:bsz:mh39-65095 |
URL | https://ids-pub.bsz-bw.de/frontdoor/index/index/docId/6509 (Verlag) (kostenfrei zugänglich) |
Anmerkungen | In: Forskning for enhver. Årbog – Videnskabelige artikler fra Campus Sønderborg. - Sønderborg : Syddansk Universitet, 2012., S. 90-97 |
Schlagwörter | Lernprozess ; Künstliche Intelligenz ; Sprachentwicklung ; Kindersprache |
Sachgruppe(n) | 400 Sprache, Linguistik |
Online-Zugriff | Archivobjekt öffnen |