Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten Wegen geplanter Wartungsarbeiten kann es am 22. Januar 2025 von 7:30 bis 16:00 Uhr zu Einschränkungen beim Zugriff auf unsere Online-Ressourcen und Inhaltsverzeichnisse kommen.
Due to scheduled maintenance on January 22, 2025, access to our online resources and content directories may be temporarily disrupted between 7:30 AM and 4:00 PM.
 
Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: "1155770617"
im Bestand: Gesamter Bestand

1 - 10 von 24
<< < > >>


Online Ressourcen 1 Instructional support in inquiry-based elementary school science classes: how does it relate to students’ science content knowledge and academic language proficiency?
Heppt, Birgit. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 2 Fachliches und sprachliches Lernen im mathematisch-naturwissenschaftlichen Unterricht
Prediger, Susanne. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2023
Online Ressource
Online Ressourcen 3 Measuring adaptive teaching in classroom discourse: Effects on student learning in elementary science education
Hardy, Ilonca. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2022
Online Ressource
Artikel 4 Instructional support in inquiry-based elementary school science classes: how does it relate to students’ science content knowledge and academic language proficiency?
Enthalten in European journal of psychology of education 3.12.2022: 1-25
Online Ressource
Online Ressourcen 5 Professional development for language support in science classrooms: evaluating effects for elementary school teachers
Heppt, Birgit. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2021
Online Ressource
Online Ressourcen 6 The use of scaffolding to promote preschool children’s competencies of evidence-based reasoning
Hardy, Ilonca. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2021
Online Ressource
Artikel 7 The use of scaffolding to promote preschool children’s competencies of evidence-based reasoning
Enthalten in Unterrichtswissenschaft 22.1.2021: 1-25
Online Ressource
Online Ressourcen 8 Preschoolers’ induction of the concept of material kind to make predictions: the effects of comparison and linguistic labels
Hardy, Ilonca. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2020
Online Ressource
Bücher 9 Sprach- und Schriftsprachförderung wirksam gestalten
Stuttgart : Verlag W. Kohlhammer, 2020, 1. Auflage
Vorhanden in Leipzig Vorhanden in Frankfurt
Online Ressourcen 10 Sprach- und Schriftsprachförderung wirksam gestalten: Innovative Konzepte und Forschungsimpulse
Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2020, 1. Auflage
Online Ressource


1 - 10 von 24
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration