Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: "1155770617"
im Bestand: Gesamter Bestand

1 - 10 von 28
<< < > >>


Online Ressourcen 1 Entwicklung und Förderung der professionellen Wahrnehmung zum adaptiven Unterricht bei (angehenden) Lehrkräften
Burgwald, Caroline Anne-Geneviève. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2025
Online Ressource
Online Ressourcen 2 Instructional support in inquiry-based elementary school science classes: how does it relate to students’ science content knowledge and academic language proficiency?
Heppt, Birgit. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2024
Online Ressource
Online Ressourcen 3 Fachliches und sprachliches Lernen im mathematisch-naturwissenschaftlichen Unterricht
Prediger, Susanne. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2023
Online Ressource
Online Ressourcen 4 Measuring adaptive teaching in classroom discourse: Effects on student learning in elementary science education
Hardy, Ilonca. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2022
Online Ressource
Artikel 5 Instructional support in inquiry-based elementary school science classes: how does it relate to students’ science content knowledge and academic language proficiency?
Enthalten in European journal of psychology of education 3.12.2022: 1-25
Online Ressource
Online Ressourcen 6 Förderung der Koordination von Theorie und Evidenz bei Kindern im Elementarbereich
Stephan-Gramberg, Simone. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2021
Online Ressource
Online Ressourcen 7 Professional development for language support in science classrooms: evaluating effects for elementary school teachers
Heppt, Birgit. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2021
Online Ressource
Online Ressourcen 8 The use of scaffolding to promote preschool children’s competencies of evidence-based reasoning
Hardy, Ilonca. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2021
Online Ressource
Artikel 9 The use of scaffolding to promote preschool children’s competencies of evidence-based reasoning
Enthalten in Unterrichtswissenschaft 22.1.2021: 1-25
Online Ressource
Online Ressourcen 10 Preschoolers’ induction of the concept of material kind to make predictions: the effects of comparison and linguistic labels
Hardy, Ilonca. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2020
Online Ressource


1 - 10 von 28
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration