Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: "120103362"
im Bestand: Gesamter Bestand

1 - 10 von 22
<< < > >>


Artikel 1 Making new enemies: How suppliers’ digital disintermediation strategy shifts consumers’ use of incumbent offerings
Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 21.8.2023: 1-23
Online Ressource
Artikel 2 Social interactions in the metaverse: Framework, initial evidence, and research roadmap
Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 7.12.2022: 1-25
Online Ressource
Bücher 3 Alle Jahre wieder in Münster
Münster : Aschendorff Verlag, 2021
Vorhanden in Leipzig Vorhanden in Frankfurt
Online Ressourcen 4 Entertainment Science
Hennig-Thurau, Thorsten. - Cham : Springer International Publishing, 2019, 1st edition 2019
Online Ressource
Online Ressourcen 5 VHB-JOURQUAL2: Method, Results, and Implications of the German Academic Association for Business Research’s Journal Ranking
Schrader, Ulf. - Weimar : Professur Marketing und Medien, 2017
Online Ressource
Online Ressourcen 6 Marktbezogenes Organisationales Lernen als Aufgabe des Hochschulmanagements.
Hennig-Thurau, Thorsten. - Berlin : Duncker & Humblot, 2015
Online Ressource
Online Ressourcen 7 Tightening or loosening the “iron cage”? The impact of formal and informal display controls on service customers
Paul, Michael. - Augsburg : Universität Augsburg, 2015
Online Ressource
Bücher 8 German digitalization consumer report 2014
Esche, Jonas vor dem. - Münster : Digitalization Think:Lab, [2014]
Vorhanden in Leipzig Vorhanden in Frankfurt
Bücher 9 German social media consumer report 2012/2013
Esche, Jonas vor dem. - Münster : Social Media Think:Lab, 2013
Vorhanden in Leipzig Vorhanden in Frankfurt
Online Ressourcen 10 Hedonic Consumer Decision Making And Implications For The Marketing Of Media Goods
Henning, Victor. - Weimar : Professur Marketing und Medien, 2010
Online Ressource


1 - 10 von 22
<< < > >>


E-Mail-IconAdministration