|
1 |
Storytelling in online shops: the impacts on explicit and implicit user experience, brand perceptions and behavioral intention Karampournioti, Evmorfia. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2021
|
|
|
2 |
Importance of culture, personality and environmental awareness in automotive purchasing behavior Requardt, Jost-Gerrit. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2020
|
|
|
3 |
Der Sponsoring-Funnel : empirische Untersuchung eines modelltheoretischen Ansatzes zur Darstellung des Einflusses von Sportsponsering auf das Konsumverhalten in der Automobilindustrie Paulauskas, Janosch Levin. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2018
|
|
|
4 |
Konsumentenseitige Akzeptanz von Lebensmittelzusatzstoffen Walten, Levke. - Hannover : Institut für Marketing & Management, Leibniz Universität Hannover, [2017]
|
|
|
5 |
The green brand: Explicit and implicit framing effects of ecolabelling on brand knowledge Schmidt, Steffen. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2017
|
|
|
6 |
The power of experiential marketing: exploring the causal relationships among multisensory marketing, brand experience, customer perceived value and brand strength Enthalten in The journal of brand management 11.9.2017: 1-18
|
|
|
7 |
Reputation messen und managen Wiedmann, Klaus-Peter. - Hannover : Universität Hannover Institut für Marketing & Management, 2016
|
Ankündigung
|
|
8 |
Luxury marketing Wiesbaden : Springer Gabler, 2013
|
|
|
9 |
Skizzen zu einem reputations-zentrierten Controlling des Corporate Brand Management (CBM) Wiedmann, Klaus-Peter. - Hannover : Inst. für Marketing & Management, 2013
|
|
|
10 |
Ertragsorientiertes Zielkundenmanagement für Finanzdienstleister Wiesbaden : Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2012
|
Ankündigung
|