|
1 |
E-Commerce in the Age of Blockchain and Digital Advertising Mattke, Jens. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
|
|
|
2 |
Key account management configurations and their effectiveness Herhausen, Dennis. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
|
|
|
3 |
Strategien in Business-Ökosystemen Ince, Cafer. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2022
|
|
|
4 |
Der Einfluss des wahrgenommenen Alterns auf die Akzeptanz von Smart-Home-Technologien Eichner, Andreas. - Bamberg : University of Bamberg Press, 2021
|
|
|
5 |
Introducing a departmental branding model to improve the visibility and legitimacy of internal support functions Kurscheidt, Lisa. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2021
|
|
|
6 |
Organizing for business digitalization and innovation Reck, Fabian. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2021
|
|
|
7 |
[Preispolitik] Pricing Diller, Hermann. - Stuttgart : Verlag W. Kohlhammer, 2021, 5., überarbeitete Auflage
|
|
|
8 |
Pricing Diller, Hermann. - Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2020, 5. Auflage
|
|
|
9 |
Pricing Diller, Hermann. - Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2020, 5. Auflage
|
|
|
10 |
Circular Economy in der Praxis Dose, Lars. - Bamberg : Otto-Friedrich-Universität Bamberg, 2019
|
|