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„Alle ablehnen“ – Ausnahmen von dem Einwilligungserfordernis nach TDDDG Enthalten in Privacy in Germany 2025, Nr. 04: 170-175
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Affiliate Marketing. The Customer Acceptance of Cashback Platforms Armbrust, Carolin. - München : GRIN Verlag, 2023, 1. Auflage, digitale Originalausgabe
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Affiliate Marketing. The Customer Acceptance of Cashback Platforms Armbrust, Carolin. - München : GRIN Verlag, 2023, 1. Auflage
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A Signaling Theory of the Online Consumer Review Policy Enthalten in The review of network economics Bd. 22, 2023, Nr. 2: 53-84. 32 S.
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Optimal cashback in a cooperative framework for peer-to-peer insurance coverages Enthalten in Annals of operations research 29.11.2023: 1-13
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Retail pricing, cashback and refund decisions in a supply chain with e-shop and direct channels Enthalten in Journal of revenue and pricing management 12.8.2023: 1-24
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Optimal rebate strategy for an online retailer with a cashback platform: commission-driven or marketing-based? Enthalten in Electronic commerce research 13.5.2021: 1-36
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Absahnen bei Sportwetten mit Bonusaktionen Laplace, Lorenz. - Norderstedt : BoD – Books on Demand, 2020, 1. Auflage
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Ankündigung
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Absahnen bei Sportwetten mit Bonusaktionen Laplace, Lorenz. - Norderstedt : Books on Demand, 2020
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Absahnen bei Sportwetten mit Bonusaktionen Laplace, Lorenz. - Norderstedt : Books on Demand, 2020
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