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Neuigkeiten Dienstag, 17. Juni 2025: Die Deutsche Nationalbibliothek ist wegen eines Beschäftigtentreffens an beiden Standorten geschlossen. Die Ausstellungen des Deutschen Buch- und Schriftmuseums in Leipzig sind von 10 bis 18 Uhr geöffnet. Die Ausstellungen des Deutschen Exilarchivs 1933-1945 in Frankfurt sind geschlossen. // Tuesday, 17 June 2025: The German National Library will be closed at both locations due to a staff meeting. The exhibitions of the German Museum of Books and Writing in Leipzig will open from 10:00 to 18:00. The exhibitions of the German Exile Archive 1933-1945 in Frankfurt will be closed.
 
 
 


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Artikel 1 Empirical validation of a new technique (‘select-and-rank’) to measure brand preference
Enthalten in The journal of brand management 21.2.2025: 1-11
Online Ressource
Artikel 2 The role of consumer-based brand equity on the prolongation of trademarks
Enthalten in The journal of brand management 28.10.2024: 1-15
Online Ressource
Artikel 3 The impact of different fit dimensions on spillover effects in brand alliances
Enthalten in Journal of business economics 21.2.2017: 1-27
Online Ressource
Artikel 4 Brand-anchored discrete choice experiment (BDCE) vs. direct attribute rating (DAR): An empirical comparison of predictive validity
Enthalten in Marketing letters 1.6.2016: 1-10
Online Ressource
Artikel 5 Effects of Celebrity Endorsers for Multiple Brands on Attitudes and Purchase Intentions
Enthalten in Schmalenbach business review 5.4.2016: 1-19
Online Ressource
Artikel 6 Attitude-Based Versus Choice-Behavior-Based Success of Brand Extensions
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 64, 10.11.2017, Nr. 2, date:4.2012: 125-140
Online Ressource
Artikel 7 Does Chain Labeling Make Private Labels More Successful?
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 67, 10.11.2017, Nr. 1, date:1.2015: 92-113
Online Ressource
Artikel 8 Ein empirischer Vergleich von Instrumenten zur Erhebung von Zahlungsbereitschaften
Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 55, 12.8.2016, Nr. 4, date:6.2003: 364-381
Online Ressource
Artikel 9 Markentransfererfolgsanalysen bei kurzlebigen Konsumgütern unter Berücksichtigung von Konsumentenheterogenität
Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 57, 1.7.2016, Nr. 8, date:12.2005: 669-688
Online Ressource
Artikel 10 Turning Good Ideas into Bad News: The Effect of Negative and Positive Sponsorship Information on Sponsors’ Brand Image
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 65, 9.11.2017, Nr. 3, date:7.2013: 227-247
Online Ressource


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