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Artikel 1 The Effects of Introducing Advertising in Pay TV: A Model of Asymmetric Competition between Pay TV and Free TV
Enthalten in The B.E. journal of theoretical economics Bd. 23, 2022, Nr. 1: 291-326. 36 S.
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Artikel 2 A Contest Model of a Professional Sports League with Two-Sided Markets
Enthalten in Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik Bd. 232, 2012, Nr. 3: 336-359. 24 S.
Online Ressource
Artikel 3 Competition and Welfare Effects of VAT Exemptions
Enthalten in The B.E. journal of economic analysis & policy Bd. 11, 2011, Nr. 1. 29 S.
Online Ressource
Artikel 4 Transitional Dynamics in a Tullock Contest with a General Cost Function
Enthalten in The B.E. journal of theoretical economics Bd. 11, 2011, Nr. 1. 26 S.
Online Ressource
Artikel 5 The Effect of Salary Caps in Professional Team Sports on Social Welfare
Enthalten in The B.E. journal of economic analysis & policy Bd. 9, 2009, Nr. 1. 23 S.
Online Ressource
Online Ressourcen 6 Informations(de-)regulierung am Kapitalmarkt aus institutionenökonomischer Sicht
Picot, Arnold. - Ludwig-Maximilians-Universität München, 1994
Online Ressource
Online Ressourcen 7 Transaktionskostentheorie
Picot, Arnold, 1990
Online Ressource
Artikel 8 Competing with Mr. Postman: Business Strategies, Industry Structure, and Competitive Prices in Liberalized Letter Markets
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 54, 9.11.2017, Nr. 2, date:4.2002: 148-170
Online Ressource
Artikel 9 Erfolgsstrategien im Plattformwettbewerb
Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 62, 9.9.2016, Nr. 1, date:1.2010: 63-83
Online Ressource
Artikel 10 Free-TV, Abo-TV, Pay per View-TV — Organisationsformen zur Vermarktung von Unterhaltung
Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 52, 12.8.2016, Nr. 6, date:9.2000: 592-603
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