| 
			1 | 
		
			
									
						Media Cultures of Value. Economy, Politics, and Art in WEB 3. Introduction Bennke, Johannes. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2025
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			2 | 
		
			
									
						Verbundprodukte – Wie Kundenorientierung, Digitalisierung und Verkaufsgeschick das Rechnungswesen provozieren Enthalten in Schmalenbach Impulse Bd. 2, 2022, Nr. 3
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			3 | 
		
			
									
						Strengthening Township Economies in South Africa: the Case for Better Regulation and Policy Innovation Enthalten in Urban forum 14.9.2019: 1-18
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			4 | 
		
			
									
						Voting for Burden Sharing Rules in Public Goods Games Enthalten in Environmental and resource economics 30.4.2016: 1-23
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			5 | 
		
			
									
						Timeless, Modern, and German?: The Re-Mapping of Bavaria through the Marketing of Tourism, 1800-1939 Rosenbaum, Adam, 2015
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			6 | 
		
			
									
						Optimal Damages Multipliers in Oligopolistic Markets Enthalten in Journal of institutional and theoretical economics Bd. 171, 2015, Nr. 4: 622-640
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			7 | 
		
			
									
						Optimal Damages Multipliers in Oligopolistic Markets Enthalten in Working paper series 2012‐08
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			8 | 
		
			
									
						Auswirkungen der Wirtschaftskrise auf die Innovationstätigkeit der Unternehmen in Deutschland Enthalten in Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung Bd. 80, Nr. 3
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			9 | 
		
			
									
						Auswirkungen der Wirtschaftskrise auf die Innovationstätigkeit der Unternehmen in Deutschland Enthalten in Vierteljahrshefte zur Wirtschaftsforschung Bd. 80, 2011, Nr. 3: 13-33
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			10 | 
		
			
									
						Bertrand Competition in Markets with Network Effects and Switching Costs Enthalten in The B.E. journal of economic analysis & policy Bd. 11, 2011, Nr. 1. 58 S.
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 |