|
1 |
Books, book reviews and oppression [Editorial] Hodge, Steven. - Augsburg : Universität Augsburg, 2023
|
|
|
2 |
Introduction: Book Reviews Fender, Lukas. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2023
|
|
|
3 |
‘This book makes me happy and sad and I love it’. A Rule-based Model for Extracting Reading Impact from English Book Reviews Koolen, Marijn. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek, 2023
|
|
|
4 |
Rezensionen Enthalten in Bildung und Erziehung Bd. 75, 2022, Nr. 1: 107-116
|
|
|
5 |
Buchbesprechungen Enthalten in Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Bd. 71, 2022, Nr. 3: 295-297
|
|
|
6 |
Buchbesprechungen Enthalten in Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Bd. 71, 2022, Nr. 2: 191-198
|
|
|
7 |
Buchbesprechungen Enthalten in Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Bd. 71, 2022, Nr. 1: 96-97
|
|
|
8 |
Bodily involvement in readers’ online book reviews: applying Text World Theory to examine absorption in unprompted reader response Enthalten in Journal of literary semantics Bd. 51, 2022, Nr. 2: 111-129. 19 S.
|
|
|
9 |
Buchbesprechungen Enthalten in Zeitschrift für Individualpsychologie Bd. 47, 2022, Nr. 1: 77-88
|
|
|
10 |
Rezensionen Enthalten in Bildung und Erziehung Bd. 74, 2021, Nr. 2: 219-222
|
|