|
1 |
Crafting resources for language pedagogy in the digital era Muenchen : LINCOM GmbH, 2024
|
|
|
2 |
[Evaluation einer Professionalisierungsmaßnahme zur Planung und Durchführung von inklusivem Unterricht im Fach Englisch vor dem Hintergrund des Universal Design for Learning im Rahmen des Praxissemesters] Evaluation einer Professionalisierungsmaßnahme für inklusiven Englischunterricht Böhm, Katharina. - Opladen : Verlag Barbara Budrich, 2023
|
|
|
3 |
Toward a re-emergence of James Moffett's mindful, spiritual, and student-centered pedagogy New York : Peter Lang, [2023]
|
|
|
4 |
Curricular perspectives on teaching English as a foreign language in the world Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
5 |
Foreign language learning and teaching: current state of practice and research Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2022
|
|
|
6 |
Multilingual content and language integrated learning (CLIL) in the social sciences Nijhawan, Subin. - Stuttgart : ibidem Verlag, [2022]
|
|
|
7 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - Berlin : LIT, [2022]
|
|
|
8 |
Diversität im Fokus fachdidaktischer und sonderpädagogischer Perspektiven Berlin : Peter Lang, [2021]
|
|
|
9 |
The construction and efficiency of prototype definitions for the EFL learner’s dictionary Wirag, Andreas. - Trier : WVT Wissenschaftlicher Verlag Trier, 2021
|
|
|
10 |
The intentional dynamics of TESOL Stelma, Juup. - Boston : De Gruyter Mouton, [2021]
|
|