| 
			1 | 
		
			
									
						Brand-building behaviors of frontline employees Kubik, Nadine. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2020
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			2 | 
		
			
									
						Brand-building behaviors of frontline employees Kubik, Nadine. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2017
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			3 | 
		
			
									
						Cognitive and affective organizational identification of frontline employees Kubik, Fabian. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2017
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			4 | 
		
			
									
						Antecedents of marketing performance in recession Niederhofer, Maximilian. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2016
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			5 | 
		
			
									
						Kundenbindung und Kundenwert Krafft, Manfred. - Heidelberg : Physica-Verl., 2007, 2., überarb. und erw. Aufl.
					
							 | 
									
			
								
															  
																  
										
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			6 | 
		
			
									
						Kundenbindung und Kundenwert Krafft, Manfred. - Heidelberg : Physica-Verl., 2002
					
							 | 
									
			
								
															  
																  
										
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			7 | 
		
			
									
						Aussendienstentlohnung im Licht der neuen Institutionenlehre Krafft, Manfred. - Wiesbaden : Gabler, 1995
					
							 | 
									
			
								
															  
																  
										
								
			 |