|
1 |
The scarcity of beauty: how and why product aesthetics mobilize consumer acquisition effort Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 14.3.2022: 1-21
|
|
|
2 |
The influence of time and money on product evaluations Lehmann, Sebastian. - Magdeburg : Universitätsbibliothek Magdeburg, 2018
|
|
|
3 |
The influence of time and money on product evaluations - a neurophysiological analysis Lehmann, Sebastian. - Magdeburg : Univ., Fak. für Wirtschaftswiss., 2012
|
|
|
4 |
Neuroökonomie Wiesbaden : Gabler, 2011, 1. Aufl.
|
|
|
5 |
Industriecommoditisierung und die strategische Ausrichtung der Unternehmung Reimann, Martin, 2009
|
|
|
6 |
Investorenverhalten Reimann, Martin, 2005
|
|
|
7 |
Modellierung von Investorenverhalten Reimann, Martin. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl., 2005, 1. Aufl.
|
|
|
8 |
Modellierung von Investorenverhalten Reimann, Martin. - Wiesbaden : Deutscher Universitätsverlag, 2005
|
|
|
9 |
Kulturell bedingtes Investorenverhalten Enke, Margit. - Freiberg : Techn. Univ., Fak. für Wirtschaftswiss., 2003
|
|