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dcs=629.13233*
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1
Die Diederich-Methode zur Berechnung der Auftriebsverteilung am Tragflügel in Microsoft Excel
Schnoor, Max. - Hamburg : Aircraft Design and Systems Group (AERO), Department of Automotive and Aeronautical Engineering, Hamburg University of Applied Sciences, 2021
2
A grid-adaptive algebraic hybrid RANS/LES method
Reuß, Silvia. - Köln : Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt e.V., Bibliotheks- und Informationswesen, [2016], Als Manuskript gedruckt
3
SFB 880 - Fundamentals of high-lift for future commercial aircraft
Sonderforschungsbereich Fundamentals of High-Lift for Future Commercial Aircraft. - Braunschweig : TU Braunschweig, Campus Forschungsflughafen, 2015
4
Fuel Consumption due to Shaft Power Off-Takes from the Engine
Scholz, Dieter. - Hamburg : Aircraft Design and Systems Group (AERO), Department of Automotive and Aeronautical Engineering, Hamburg University of Applied Sciences, 2013
5
SFB 880 - Fundamentals of high-lift for future commercial aircraft
Sonderforschungsbereich Fundamentals of High-Lift for Future Commercial Aircraft. - Braunschweig : Techn. Univ., Campus Forschungsflughafen, 2013
6
SFB 880 - Fundamentals of high-lift for future commercial aircraft
Sonderforschungsbereich Fundamentals of High-Lift for Future Commercial Aircraft. - Braunschweig : TU Braunschweig, Campus Forschungsflughafen
7
Kraftstoffverbrauch durch Entnahme von Zapfluft und Wellenleistung von Strahltriebwerken
Ahlefelder, Sebastian. - Hamburg : Aircraft Design and Systems Group (AERO), Department of Automotive and Aeronautical Engineering, Hamburg University of Applied Sciences, 2006
8
Kraftstoffverbrauch durch Entnahme von Zapfluft und Wellenleistung von Strahltriebwerken
Ahlefelder, Sebastian. - Hamburg : Hochschule für Angewandte Wissenschaften Hamburg, 2006
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