Katalog der Deutschen Nationalbibliothek


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Neuigkeiten Donnerstag, 11. September 2025: Die Deutsche Nationalbibliothek öffnet wegen eines Beschäftigtentreffens an beiden Standorten erst um 15 Uhr. // Thursday, 11 September 2025: The German National Library will not open until 15:00 due to a staff meeting at both locations.
 
Neuigkeiten Vom 10. September 2025, 13 Uhr, bis 11. September 2025, 22 Uhr, kann es zu Einschränkungen bei der Bereitstellung von Medienwerken kommen. Wir informieren Sie per E-Mail über den aktuellen Stand Ihrer Bestellungen. // From 13:00 on 10 September 2025 until 22:00 on 11 September 2025, there may be restrictions on the provision of media works. We will inform you by email about the current status of your orders.
 
 
 


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Artikel 1 Empirical validation of a new technique (‘select-and-rank’) to measure brand preference
Enthalten in The journal of brand management 21.2.2025: 1-11
Online Ressource
Artikel 2 The role of consumer-based brand equity on the prolongation of trademarks
Enthalten in The journal of brand management 28.10.2024: 1-15
Online Ressource
Artikel 3 The impact of different fit dimensions on spillover effects in brand alliances
Enthalten in Journal of business economics 21.2.2017: 1-27
Online Ressource
Artikel 4 Brand-anchored discrete choice experiment (BDCE) vs. direct attribute rating (DAR): An empirical comparison of predictive validity
Enthalten in Marketing letters 1.6.2016: 1-10
Online Ressource
Artikel 5 Effects of Celebrity Endorsers for Multiple Brands on Attitudes and Purchase Intentions
Enthalten in Schmalenbach business review 5.4.2016: 1-19
Online Ressource
Artikel 6 Attitude-Based Versus Choice-Behavior-Based Success of Brand Extensions
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 64, 10.11.2017, Nr. 2, date:4.2012: 125-140
Online Ressource
Artikel 7 Does Chain Labeling Make Private Labels More Successful?
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 67, 10.11.2017, Nr. 1, date:1.2015: 92-113
Online Ressource
Artikel 8 Ein empirischer Vergleich von Instrumenten zur Erhebung von Zahlungsbereitschaften
Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 55, 12.8.2016, Nr. 4, date:6.2003: 364-381
Online Ressource
Artikel 9 Markentransfererfolgsanalysen bei kurzlebigen Konsumgütern unter Berücksichtigung von Konsumentenheterogenität
Enthalten in Schmalenbach journal of business research Bd. 57, 1.7.2016, Nr. 8, date:12.2005: 669-688
Online Ressource
Artikel 10 Turning Good Ideas into Bad News: The Effect of Negative and Positive Sponsorship Information on Sponsors’ Brand Image
Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 65, 9.11.2017, Nr. 3, date:7.2013: 227-247
Online Ressource


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