|
1 |
Entscheidungshilfen für den Persönlichen Verkauf. Albers, Sönke. - Berlin : Duncker & Humblot, 2025, 1. Auflage
|
|
|
2 |
Exclusivity strategies for digital products across digital and physical markets Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 9.9.2022: 1-21
|
|
|
3 |
Consequences of platforms' remuneration models for digital content: initial evidence and a research agenda for streaming services Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 16.5.2022: 1-18
|
|
|
4 |
Erfolgsfaktor Betriebswirtschaftslehre Schwenker, Burkhard. - München : Verlag Franz Vahlen, 2021
|
|
|
5 |
The impact of value-related crises on price and product-performance elasticities Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 29.11.2019: 1-19
|
|
|
6 |
Long-term effects of subsidies on firm growth Goerke, Björn. - Kiel und Hamburg : ZBW - Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften, Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, 2016
|
|
|
7 |
Vertriebsmanagement Albers, Sönke. - Wiesbaden : Springer Gabler, 2013
|
|
|
8 |
Eine Analyse der Forschungseffizienz deutscher betriebswirtschaftlicher Fachbereiche basierend auf den Daten des Centrums für Hochschulentwicklung (CHE) Bielecki, André. - Kiel : ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, 2012
|
|
|
9 |
Salesperson Efficiency Benchmarking Using Sales Response Data Bielecki, André. - Kiel : ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, 2012
|
|
|
10 |
Wovon hängt die Leistung in Forschung und Lehre ab? Eine Analyse deutscher betriebswirtschaftlicher Fachbereiche basierend auf den Daten des Centrums für Hochschulentwicklung Albers, Sönke. - Kiel : ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, 2012
|
|