|
1 |
Bewegungszeit, Belastungsintensität und Bewegungsumfang im Sportunterricht - Schwerpunkt: Fußball Breithecker, Jennifer. - Augsburg : Universität Augsburg, 2021
|
|
|
2 |
Elite athletes' achievement goals, burnout levels, psychosomatic stress symptoms, and coping strategies Daumiller, Martin. - Augsburg : Universität Augsburg, 2021
|
|
|
3 |
Teachers' professional action competence in education for sustainable development: a systematic review from the perspective of physical education Lohmann, Julia. - Augsburg : Universität Augsburg, 2021
|
|
|
4 |
Teachers’ professional action competence in education for sustainable development: a systematic review from the perspective of physical education Lohmann, Julia. - Freiburg : Universität, 2021
|
|
|
5 |
Associations among instructor behaviors, psychological need satisfaction, motivation, and participation in group exercise classes Lohmann, Julia. - Augsburg : Universität Augsburg, 2019
|
|
|
6 |
Supporting subject justification by educational psychology Jaitner, David. - Konstanz : KOPS Universität Konstanz, 2019
|
|
|
7 |
Supporting subject justification by educational psychology: a systematic review of achievement goal motivation in school physical education Jaitner, David. - Augsburg : Universität Augsburg, 2019
|
|
|
8 |
Die NRW-Sportschule Breithecker, Jennifer. - Aachen : Meyer & Meyer, 2018
|
|
|
9 |
Die NRW-Sportschule: chronischer Stress und Selbstkonzeptentwicklung von Sportprofilklassenschülern Breithecker, Jennifer. - Aachen : Meyer & Meyer Verlag, [2018], [1. Auflage]
|
|
|
10 |
Die Eliteschule des Fußballs: eine Längsschnittstudie in stresstheoretischer Perspektive zur Verbindung von Schule und Leistungssport Breithecker, Jennifer. - Mannheim : SSOAR - Social Science Open Access Repository, 2017
|
|