|
1 |
Textverständlichkeit und Textverständnis im Physikunterricht der neunten Klasse unter Berücksichtigung des Sprachhintergrunds Fraser, Nicole. - Duisburg : Universität Duisburg-Essen, 2025
|
|
|
2 |
Bilingual and monolingual children’s productions of German word stress, grammatical gender and verb placement Lindauer, Monika. - Konstanz : KOPS Universität Konstanz, 2024
|
|
|
3 |
Content and Language Integrated Learning (CLIL) in a Swiss context: the linguistic challenges and implications of teaching biology in English (CLIL) and German (non-CLIL) analyzed through the lens of translanguaging and technicality Bieri, Aline. - Freiburg : Universität, 2024
|
|
|
4 |
Peerbeziehungen und die sprachlichen Fähigkeiten lebensweltlich mehrsprachiger Jugendlicher: Inter- und Intraethnische Freundschaften als Spracherwerbs- und Sprachgebrauchskontexte für die Majoritäts- und Herkunftssprache Dünkel, Nora. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky, 2024
|
|
|
5 |
[English in multilingual Switzerland - mediator or troublemaker?] Identity, Power, and Prestige in Switzerland's Multilingual Education Becker, Anna. - Bielefeld : transcript Verlag, 2023, 1. Auflage
|
|
|
6 |
Curriculum und Mehrsprachigkeit Sattler, Sabrina. - Bielefeld : transcript Verlag, 2022, 1. Auflage
|
|
|
7 |
Demonstratives in Third Language Acquisition Barkallah, Stefanie. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky, 2022
|
|
|
8 |
Mehrsprachigkeit und Identität Siebenhütter, Stefanie. - Hamburg : Verlag Dr. Kovac GmbH, 2022, 1. Auflage
|
|
|
9 |
Multilingual writing and self-translation: the fiction of Sharon Dodua Otoo Kalmbach, Frida. - Freiburg : Universität, 2025
|
|
|
10 |
Studying the Linguistic Ecology of Turkey: A Comparison of University and Post-secondary Vocational School Students Öztürk, Özge. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky, 2022
|
|