| 
			1 | 
		
			
									
						Bleiben oder Gehen? Eine fächerspezifische Analyse von Geschlechterunterschieden im Anstreben einer Professur an deutschen Hochschulen Hofmeister, Sophie. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2025
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			2 | 
		
			
									
						Explaining the training disadvantage of less-educated workers: the role of labor market allocation in international comparison Hornberg, Carla. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2024
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			3 | 
		
			
									
						Long-term scarring from institutional labelling: The risk of NEET of students from schools for learning disability in Germany Menze, Laura. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			4 | 
		
			
									
						Cognitive Pretest of a Factorial Survey Experiment on Future Narratives and Family Care Alonso-Perez, Enrique. - Berlin : Hertie School, 2021
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			5 | 
		
			
									
						Erste Befunde aus dem Projekt "MATH+ as a Research Object" Hofmeister, Sophie. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2021
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			6 | 
		
			
									
						Improving Formal Qualifications or Firm Linkages-What Supports Successful School-to-Work Transitions among Low-Achieving School Leavers in Germany? Holtmann, Anne Christine. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			7 | 
		
			
									
						Gender differences in the choice of field of study and the relevance of income information: Insights from a field experiment Finger, Claudia. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2020
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			8 | 
		
			
									
						Leben mit geringer Literalität - ein Paradigmenwechsel Grotlüschen, Anke. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2020
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			9 | 
		
			
									
						Publizieren im Lockdown: Erfahrungen von Professorinnen und Professoren Rusconi, Alessandra. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2020
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			10 | 
		
			
									
						Vergesst die Auszubildenden nicht! Solga, Heike. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2020
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 |