| 
			1 | 
		
			
									
						Exploring the potential of graphic novels for L2 pragmatic teaching and learning – focus on young learners Schauer, Gila A.. - Erfurt : Universität Erfurt, 2022
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			2 | 
		
			
									
						Leading by example and giving teachers a voice: Alan Waters’ contribution to ELT Schauer, Gila A.. - Erfurt : Universität Erfurt, 2017
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			3 | 
		
			
									
						Towards a model of group-based cyberbullying : combining verbal aggression and manipulation approaches with perception data to investigate the portrayal of transgender people in seven newspaper articles Schauer, Gila A.. - Erfurt : Universität Erfurt, 2016
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			4 | 
		
			
									
						Perzeptionsschulung im Englischunterricht an der Grundschule und orthographische Einflüsse auf die phonologische Repräsentation – Empirische Ergebnisse und Überlegungen Piszczan, Theresia. - Erfurt : Universitätsbibliothek Erfurt, 2014
					
							 | 
									
			
								
									  
								
			 | 
		
		
			
			 
			
					    					 
							
			 | 
			5 | 
		
			
									
						Knowing when to say what to whom Schauer, Gila A.. - Essen : LAUD, 2006
					
							 | 
									
			
								
															  
																  
										
								
			 | 
		
		
			
			 
			
							    					 
					
			 | 
			6 | 
		
			
									
						Schauer, Gila A. Linguistin
					
							 | 
									
			
								
																			
								
			 |