|
1 |
Exploring the potential of graphic novels for L2 pragmatic teaching and learning – focus on young learners Schauer, Gila A.. - Erfurt : Universität Erfurt, 2022
|
|
|
2 |
Leading by example and giving teachers a voice: Alan Waters’ contribution to ELT Schauer, Gila A.. - Erfurt : Universität Erfurt, 2017
|
|
|
3 |
Towards a model of group-based cyberbullying : combining verbal aggression and manipulation approaches with perception data to investigate the portrayal of transgender people in seven newspaper articles Schauer, Gila A.. - Erfurt : Universität Erfurt, 2016
|
|
|
4 |
Perzeptionsschulung im Englischunterricht an der Grundschule und orthographische Einflüsse auf die phonologische Repräsentation – Empirische Ergebnisse und Überlegungen Piszczan, Theresia. - Erfurt : Universitätsbibliothek Erfurt, 2014
|
|
|
5 |
Knowing when to say what to whom Schauer, Gila A.. - Essen : LAUD, 2006
|
|