|
1 |
Comeback in Sicht? Was Corona für die deutsche Wirtschaft bedeutet Krafft, Manfred. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2023
|
|
|
2 |
Kundenmanagement Krafft, Manfred. - Wiesbaden : Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 2023, 1. Auflage 2023
|
Verlagsmeldung
|
|
3 |
What is happening to my nearby stores? The own- and cross-effect of a radical store transformation on existing customers Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 30.5.2023: 1-22
|
|
|
4 |
Vertriebsmanagement Albers, Sönke. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, 2022, 2., akt. Auflage 2022
|
Verlagsmeldung
|
|
5 |
Brand-building behaviors of frontline employees Kubik, Nadine. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2020
|
|
|
6 |
Brand-building behaviors of frontline employees Kubik, Nadine. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2017
|
|
|
7 |
Cognitive and affective organizational identification of frontline employees Kubik, Fabian. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2017
|
|
|
8 |
Antecedents of marketing performance in recession Niederhofer, Maximilian. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2016
|
|
|
9 |
Vertriebsmanagement Albers, Sönke. - Wiesbaden : Springer Gabler, 2013
|
|
|
10 |
Kundenmanagement Wiesbaden : Gabler, 2011
|
|