|
1 |
Wege der Begabungsförderung in Schule und Unterricht Bielefeld : wbv Media GmbH & Co. KG, 2024, 1. Auflage
|
|
|
2 |
Dimensionen der Begabungs- und Begabtenförderung in der Schule Bielefeld : wbv Publikation, 2022, 1. Auflage
|
|
|
3 |
Fragen und Antworten zum Thema Hochbegabung Preckel, Franzis. - Frankfurt a.M. : Karg-Stiftung, 2021, 1. Auflage, November 2020
|
|
|
4 |
Leistung macht Schule. Förderung leistungsstarker und potenziell besonders leistungsfähiger Schülerinnen und Schüler Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2021, 2. Auflage
|
|
|
5 |
Temporal stability and change in manifest intelligence scores: four complementary analytic approaches Breit, Moritz Lion. - Trier : Universität Trier, 2021
|
|
|
6 |
The structure of academic self-concept. A methodological review and empirical illustration of central models Arens, A. Katrin. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2021
|
|
|
7 |
Ability Self-Concept and Self-Efficacy in Higher Education: An Empirical Differentiation Based on Their Factorial Structure Pfeiffer, Henrike. - Trier : Universität Trier, 2020
|
|
|
8 |
Affect and motivation within and between school subjects : development and validation of an integrative structural model of academic self-concept, interest, and anxiety Gogol, Katarzyna. - Konstanz : KOPS Universität Konstanz, 2017
|
|
|
9 |
Profile formation of academic self-concept in elementary school students in grades 1 to 4 Schmidt, Isabelle. - Trier : Universität Trier, 2017
|
|
|
10 |
Developmental Dynamics of General and School-Subject-Specific Components of Academic Self-Concept, Academic Interest, and Academic Anxiety Gogol, Katarzyna. - Konstanz : Bibliothek der Universität Konstanz, 2016
|
|