|
1 |
Exploring gamification in digital learning environments Schöbel, Sofia. - Kassel : kassel university press c/o Universität Kassel - Universitätsbibliothek, 2021
|
|
|
2 |
Beiträge zur KI-basierten Erkennung menschlicher Aktivitäten und zum Einsatz generativer Modelle (GANs) Wagner, Daniel. - Düren : Shaker Verlag, 2020
|
|
|
3 |
Beiträge zur KI-basierten Erkennung menschlicher Aktivitäten und zum Einsatz generativer Modelle (GANs) Wagner, Daniel. - Düren : Shaker, 2020, 1. Auflage
|
|
|
4 |
Exploring gamification in digital learning environments Schöbel, Sofia. - Kassel : kassel university press, [2020]
|
|
|
5 |
Graphical Models and Symmetries Ahmadi, Babak. - Bonn : Universitäts- und Landesbibliothek Bonn, 2020
|
|
|
6 |
Improved classification rates for localized algorithms under margin conditions Blaschzyk, Ingrid Karin. - Wiesbaden : Springer Spektrum, [2020], [1st edition]
|
|
|
7 |
Natural Language Visual Grounding via Multimodal Learning Mi, Jinpeng. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg, 2020
|
|
|
8 |
Tailoring individual algorithms for on-line problems Schönitz, Sebastian. - Aachen : Apprimus Verlag, 2020, 1. Auflage
|
|
|
9 |
Towards a theory for designing machine learning systems for complex decision making problems Tofangchi, Schahin. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2020, 1. Auflage
|
|
|
10 |
Learning with graphs: kernel and neural approaches Morris, Christopher. - Dortmund : Universitätsbibliothek Dortmund, 2019
|
|