|
1 |
Gesundheitsprophylaxe für Lehrkräfte – Manual für Aufbaugruppen des Lehrer*innencoachings nach dem Freiburger Modell Feddern, Leonard. - Freiburg : Universität, 2023
|
|
|
2 |
Die pädagogische Beziehung. Neurowissenschaften und Pädagogik im Dialog. Ein Überblick unter besonderer Berücksichtigung der Vorschulzeit Bauer, Joachim. - Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2022
|
|
|
3 |
Teacher self-efficacy and mental health - their intricate relation to professional resources and attitudes in an established manual-based psychological group p Muenchhausen, Sophia von. - Freiburg : Universität, 2021
|
|
|
4 |
Teacher self-efficacy and mental health: their intricate relation to professional resources and attitudes in an established manual-based psychological group program Muenchhausen, Sophia von. - Augsburg : Universität Augsburg, 2021
|
|
|
5 |
Burying power: new insights into incipient leadership in the late Pre-Pottery Neolithic from an outstanding burial at Baʻja, southern Jordan Benz, Marion. - Freiburg : Universität, 2020
|
|
|
6 |
Achtsamkeit und Muße in der Schule: eine Mixed-Methods-Studie zu den Auswirkungen einer achtsamkeitsbasierten Intervention Luong, Minh Tam. - Freiburg : Universität, 2018
|
|
|
7 |
Factors influencing mental health improvements in school teachers Braeunig, Matthias. - Freiburg : Universität, 2018
|
|
|
8 |
Selbststeuerung als Voraussetzung von Muße Bauer, Joachim. - Freiburg : Universität, 2019
|
|
|
9 |
The potential and limits of mindfulness for teachers Gouda, Sarah. - Freiburg : Universität, 2017
|
|
|
10 |
Zusammenhang zwischen Empathiemaßen, emotionaler Expressivität, berufsbezogenen Erfahrungen und Gesundheitsparametern bei schulischen Lehrkräften Szalay, Antal Robert. - Freiburg : Universität, 2017
|
|