|
1 |
Transformative Readings: Harry Potter Fan Fiction, Trans/Queer Reader Response, and J. K. Rowling Enthalten in Children's literature in education 28.3.2021: 1-22
|
|
|
2 |
Transmediales Erzählen. Am Beispiel der HARRY POTTER-Hypodiegese Göttner, Linda. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2020
|
|
|
3 |
John Alberti, P. Andrew Miller (Hg.): Transforming Harry: The Adaptation of Harry Potter in the Transmedia Age Kullmann, Carsten. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2019
|
|
|
4 |
Crossover literature and age in crisis at the turn of the 21st century Peters, Maria Verena. - Siegen : Universitätsbibliothek der Universität Siegen, 2018
|
|
|
5 |
Crossover literature and age in crisis at the turn of the 21st century. Harry Potter’s kidults and the Twilight moms Peters, Maria Verena. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2018
|
|
|
6 |
Life after Harry Buchterkirchen, Victoria. - Göttingen : Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen, 2018
|
|
|
7 |
Die literarische Repräsentation des Bösen in den Harry Potter Romanen von J.K. Rowling Wolter, Martina. - Bonn : Universitäts- und Landesbibliothek Bonn, 2017
|
|
|
8 |
Targeting endothelin receptor signalling overcomes heterogeneity driven therapy failure Enthalten in European Molecular Biology Organization: EMBO molecular medicine Bd. 9, 2017, Nr. 8: 1011-1029. 19 S.
|
|
|
9 |
Der Orden des Phönix Lethbridge, Stefanie. - Freiburg : Universität, 2020
|
|
|
10 |
Die Reise des Harry Potter Lange, Jennifer. - Mittweida : Hochschule Mittweida, 2016
|
|