|
1 |
Emotionsregulation beim Lernen Engelmann, Petra Anna Maria. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2019
|
|
|
2 |
I feel, therefore I learn – Effectiveness of affect induction interventions and possible covariates on learning outcomes Münchow, Hannes. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
3 |
Understanding Dynamic Systems and Non-linearity Fischer, Helen. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
4 |
Konvention und Konstruktion Walther, Christina. - Jena : Thüringer Universitäts- und Landesbibliothek Jena, 2015
|
|
|
5 |
Peers or Parents? On Non-Monetary Incentives in Schools Wagner, Valentin. - Düsseldorf : Düsseldorf Institute for Competition Economics (DICE), 2015
|
|
|
6 |
Characteristics and neuronal correlates of superior memory performance Konrad, Boris Nikolai. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2014
|
|
|
7 |
Configuration-centered positional priming of visual pop-out search Gökçe, Ahu. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2014
|
|
|
8 |
The effect of similarity on evaluative priming: Higher similarity predicts stronger congruency effects Burghardt, Juliane. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2014
|
|
|
9 |
Wirkungen akustischer Umweltbedingungen auf Arbeitsgedächtnisleistungen bei Kindern und Erwachsenen: Experimentelle Untersuchungen zum "Irrelevant Sound Effect" Prölß, Andrea. - Kaiserslautern : Technische Universität Kaiserslautern, 2014
|
|
|
10 |
Aging and functional reorganization of striatum- and Medial-Temporal Lobe-dependent memory systems Schuck, Nicolas. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät II, 2013
|
|