|
1 |
Auflösung der Förderschulen Wrase, Michael. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, 2016
|
|
|
2 |
Cornerstones of University Choice: Context, Mental Models, and Decision-Making Processes Obermeit, Katrin. - Lüneburg : Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg, 2016
|
|
|
3 |
Strategic schools under the Boston mechanism revisited Bó, Inácio Guerberoff Lanari. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2016
|
|
|
4 |
Strategic schools under the Boston mechanism revisited Bó, Inácio Guerberoff Lanari. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2016
|
|
|
5 |
Does the availability of secondary schools increase primary schooling? Gönsch, Iris. - Gießen : Universitätsbibliothek, 2013
|
|
|
6 |
Preference for Randomization Dwenger, Nadja. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2013
|
|
|
7 |
Soziale Spaltung am Ende der Grundschule Helbig, Marcel. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung, 2013
|
|
|
8 |
Essays on Skills, School Choice and their Long-Term Consequences Wondratschek, Verena. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2012
|
|
|
9 |
Explaining Charter School Effectiveness Angrist, Joshua D.. - Bonn : Forschungsinstitut zur Zukunft der Arbeit GmbH, 2012
|
|
|
10 |
On the (im)possibility of improving upon the student-proposing deferred acceptance mechanism Kesten, Onur. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2012
|
|