|
1 |
Brand-building behaviors of frontline employees Kubik, Nadine. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2020
|
|
|
2 |
Brand-building behaviors of frontline employees Kubik, Nadine. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2017
|
|
|
3 |
Cognitive and affective organizational identification of frontline employees Kubik, Fabian. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek Münster, 2017
|
|
|
4 |
Antecedents of marketing performance in recession Niederhofer, Maximilian. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2016
|
|
|
5 |
Kundenbindung und Kundenwert Krafft, Manfred. - Heidelberg : Physica-Verl., 2007, 2., überarb. und erw. Aufl.
|
|
|
6 |
Kundenbindung und Kundenwert Krafft, Manfred. - Heidelberg : Physica-Verl., 2002
|
|
|
7 |
Aussendienstentlohnung im Licht der neuen Institutionenlehre Krafft, Manfred. - Wiesbaden : Gabler, 1995
|
|