|
1 |
Vahlens Handbücher der Wirtschafts- und Sozialwissenschaften/Nonprofit Management Helmig, Bernd. - München : Vahlen, Franz, 2026, 3. Auflage
|
Ankündigung
|
|
2 |
Nonprofit Donor Relationship Management Sundermann, Larissa M.. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg, 2020
|
|
|
3 |
Nonprofit Management Helmig, Bernd. - München : Verlag Franz Vahlen, [2020], 2., komplett überarbeitete Auflage
|
|
|
4 |
Nonprofit Management Helmig, Bernd. - München : Vahlen, 2019, 2. Auflage
|
|
|
5 |
Under blood pressure – differentiated versus undifferentiated marketing to increase blood donations Enthalten in International review on public and non-profit marketing 16.2.2017: 1-20
|
|
|
6 |
Nonprofit Management Helmig, Bernd. - München : Vahlen, 2013, 1. Aufl.
|
|
|
7 |
Evaluating Relationship Fundraising Strategies of Nonprofit Organizations - An Empirical Analysis of Donor Priority and Upgrading Scherhag, Christian. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg, 2012
|
|
|
8 |
Nonprofit-Management Helmig, Bernd. - München : Vahlen, 2012
|
|
|
9 |
Marketing als Managementprozess Bruhn, Manfred. - Zürich : Versus, 2009, 3., aktualisierte Aufl.
|
|
|
10 |
Marketing als Managementprozess Bruhn, Manfred. - Zürich : Versus, 2005, 2., aktualisierte Aufl.
|
|