|
1 |
Translating the Language of the Syrian Revolution 2011\12 Bader Eddin, Eylaf. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2024
|
|
|
2 |
Evaluation einer Professionalisierungsmaßnahme für inklusiven Englischunterricht. Unterrichtsplanung und -durchführung vor dem Hintergrund des Universal Design for Learning Böhm, Katharina. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2023
|
|
|
3 |
English determiners from a cognitive linguistics perspective Heimeroth, Klaus. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
4 |
Prosodic encoding of sentence mode and focus in L2 Schliesser, Johannes. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
5 |
The Ultimate Force of Emotions in Communication Rostomyan, Anna. - Düren : Shaker, 2022, 1. Auflage
|
|
|
6 |
Visual prosody Evertz, Martin. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
7 |
Changes in Argument Structure Bouso-Rivas, Tamara. - Bern : Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2021
|
|
|
8 |
Rhetorische Perspektiven auf fremdsprachliche Bildung im Fach Englisch Blanckenburg, Max von. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2021
|
|
|
9 |
Verbs of Speaking and the Linguistic Expression of Communication in the History of English Hauf, Christoph Anton Xaver. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2021
|
|
|
10 |
Chinese University Students’ Test-taking Motivation, Metacognitive Awareness, and Test Performance in EFL Listening Xu, Jian. - Hamburg : Kovac, J, 2020, Auflage
|
|