|
1 |
Entrepreneurship as a sequence of pragmatic paradoxes: Implications for entrepreneurship education and counseling Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2025
|
|
|
2 |
Marketing als zentraler Bestandteil des Übergangs von "Green Economy" zu "Green Entrepreneurship" im Lebensmitteleinzelhandel (LEH) Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2025
|
|
|
3 |
Evidence Based Leadership Transformation (EBLT) Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2024
|
|
|
4 |
Gen Z als Mitarbeitende Armstrong, Xenia. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2024
|
|
|
5 |
Mediation im Konflikt- und Krisenmanagement Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2024
|
|
|
6 |
Social-Media-Nutzung und -Verhalten Zerres, Christopher. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2024
|
|
|
7 |
Authentic corporate social responsibility: antecedents and effects on consumer purchase intention Mäncher, Lars. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2023
|
|
|
8 |
Bio, vegan – oder was? Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2023
|
|
|
9 |
Entrepreneurial Leadership Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2023
|
|
|
10 |
Herausforderungen der Zeitungsbranche im Kontext steigender Abopreise und erhöhter Preissensibilität Breyer-Mayländer, Thomas. - Offenburg : Hochschule Offenburg, 2023
|
|