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1 |
Organisation Picot, Arnold. - Schäffer-Poeschel, 2025, 9. aktualisierte und überarbeitete Auflage 2025
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Ankündigung
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The Effects of Introducing Advertising in Pay TV: A Model of Asymmetric Competition between Pay TV and Free TV Enthalten in The B.E. journal of theoretical economics Bd. 23, 2022, Nr. 1: 291-326. 36 S.
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3 |
Organisation Picot, Arnold. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, 2020, 8. Auflage
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4 |
Organisation Picot, Arnold. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, 2020, 8. Auflage
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5 |
Organisation Picot, Arnold. - Stuttgart : Schäffer-Poeschel, 2020, 8. Auflage 2020
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Ankündigung
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6 |
Raiffeisen 2018 Dietl, Helmut. - Wiesbaden : Deutscher Genossenschafts-Verlag, 2018, 1. Auflage
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7 |
Raiffeisen 2018 Wiesbaden : DG Verlag, 2018, 1. Auflage
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Organisation Fiedler, Marina. - Stuttgart : Schäffer Poeschel, 2015, 7. Auflage 2015
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The Organization of Professional Sports Leagues: A Comparison of European and North-American Leagues from the Perspective of Platform Organization Dietl, Helmut. - Hamburg : Hamburg University Press, 2012
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10 |
A Contest Model of a Professional Sports League with Two-Sided Markets Enthalten in Jahrbücher für Nationalökonomie und Statistik Bd. 232, 2012, Nr. 3: 336-359. 24 S.
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