|
1 |
Exploring gamification in digital learning environments Schöbel, Sofia. - Kassel : kassel university press c/o Universität Kassel - Universitätsbibliothek, 2021
|
|
|
2 |
Beiträge zur KI-basierten Erkennung menschlicher Aktivitäten und zum Einsatz generativer Modelle (GANs) Wagner, Daniel. - Düren : Shaker, 2020, 1. Auflage
|
|
|
3 |
Graphical Models and Symmetries Ahmadi, Babak. - Bonn : Universitäts- und Landesbibliothek Bonn, 2020
|
|
|
4 |
Natural Language Visual Grounding via Multimodal Learning Mi, Jinpeng. - Hamburg : Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg, 2020
|
|
|
5 |
Learning with graphs: kernel and neural approaches Morris, Christopher. - Dortmund : Universitätsbibliothek Dortmund, 2019
|
|
|
6 |
Variation-aware behavioural modelling using support vector machines and affine arithmetic Krause, Anna. - Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, 2019
|
|
|
7 |
Visual Parameter Space Analysis for Classification Models Heyen, Frank. - Stuttgart : Universitätsbibliothek der Universität Stuttgart, 2019
|
|
|
8 |
Learning Image and Video Representations Based on Sparsity Priors Wei, Xian. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2017
|
|
|
9 |
Learning Image and Video Representations Based on Sparsity Priors Wei, Xian. - Aachen : Shaker, 2017, 1. Auflage
|
|
|
10 |
Adaptive Rates for Support Vector Machines Eberts, Mona. - Aachen : Shaker, 2015, 1. Aufl.
|
|