|
1 |
Effects of observation mode on ratings of teaching quality in secondary mathematics classrooms Enthalten in ZDM 13.2.2024: 1-12
|
|
|
2 |
The role of opportunities to learn in early childhood teacher education from two perspectives: A multilevel model Dunekacke, Simone. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2023
|
|
|
3 |
Investigating teachers' job satisfaction, stress and working environment: The roles of self‐efficacy and school leadership Jentsch, Armin. - Greifswald : Universität Greifswald, 2022
|
|
|
4 |
The Role of Intelligence and Self-Concept for Teachers’ Competence Blömeke, Sigrid. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2022
|
|
|
5 |
Absolute and Relative Judgment Accuracy: Early Childhood Teachers' Competence to Evaluate Children's Mathematical Skills Hosoya, Georg. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2021
|
|
|
6 |
The links between pedagogical competence, instructional quality, and mathematics achievement in the lower secondary classroom Enthalten in Educational studies in mathematics 16.1.2021: 1-24
|
|
|
7 |
Erfassung der fachspezifischen Qualität von Mathematikunterricht: Faktorenstruktur und Zusammenhänge zur professionellen Kompetenz von Mathematiklehrpersonen Enthalten in Journal für Mathematik-Didaktik 2.6.2020: 1-25
|
|
|
8 |
Profiles of mathematics teachers’ competence and their relation to instructional quality Enthalten in ZDM 25.1.2020: 1-14
|
|
|
9 |
Variabilität und Generalisierbarkeit von Ratings zur Qualität von Mathematikunterricht zwischen und innerhalb von Unterrichtsstunden Enthalten in Unterrichtswissenschaft 8.11.2019: 1-19
|
|
|
10 |
Mathematikangst bei angehenden frühpädagogischen Fachkräften: Bedeutsam für professionelles Wissen und Wahrnehmung von mathematischen Inhalten im Kita-Alltag? Enthalten in Journal für Mathematik-Didaktik 30.10.2019: 1-27
|
|