|
1 |
Der Totenkopf als Motiv Ruda, Adrian. - Köln : Böhlau, [2023]
|
|
|
2 |
Modenetze - Modeschwärme Kamneva-Wortmann, Anna. - Bielefeld : transcript, 2023
|
|
|
3 |
Investigating customer characteristics as drivers of private label choice in fashion e-commerce Grage, Katrin. - Aachen, [2021]
|
|
|
4 |
Mode frei Haus Korbik, Johanna. - Münster : Waxmann, 2021
|
|
|
5 |
[Das Kopftuch als Visitenkarte] The headscarf as a business card Kanitz, Juliane. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2021]
|
|
|
6 |
Moden in der Hip-Hop-Szene Krause, Marco. - Wiesbaden : Springer VS, 2020
|
|
|
7 |
Advancing consumer responsibility through marketing Bürklin, Nina. - München, [2019]
|
|
|
8 |
Die Fabrikation von Kreativität Nyfeler, Judith. - Bielefeld : transcript, 2019, [1. Auflage]
|
|
|
9 |
[Präsenz] Die Präsenz der Dinge Scholz, Jana. - Bielefeld : transcript, [2019], [1. Auflage]
|
|
|
10 |
Fashion product recommendation Piazza, Alexander. - Nürnberg, 2018
|
|