|
1 |
Avengers, assemble! A network-based contingency analysis of spillover effects in multi-brand alliances Enthalten in Academy of Marketing Science: Journal of the Academy of Marketing Science 24.7.2023: 1-21
|
|
|
2 |
The impact of different fit dimensions on spillover effects in brand alliances Enthalten in Journal of business economics 21.2.2017: 1-27
|
|
|
3 |
Markenpolitik Sattler, Henrik. - Stuttgart : Kohlhammer, 2013, 3. aktualisierte und erw. Aufl.
|
|
|
4 |
Markenpolitik Sattler, Henrik. - Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2013, 3. Aufl.
|
|
|
5 |
Markenpolitik Sattler, Henrik. - Stuttgart : Kohlhammer Verlag, 2013, 3. Auflage
|
|
|
6 |
Markendifferenzierung Wiesbaden : Gabler, 2011, 1. Aufl.
|
|
|
7 |
Markenpolitik Sattler, Henrik. - Stuttgart : Kohlhammer, 2007, 2., vollst. überarb. und erw. Aufl.
|
|
|
8 |
Neuprodukterfolg bei kurzlebigen Konsumgütern Völckner, Franziska. - Wiesbaden : Dt. Univ.-Verl., 2003, 1. Aufl.
|
|
|
9 |
Attitude-Based Versus Choice-Behavior-Based Success of Brand Extensions Enthalten in Schmalenbach business review Bd. 64, 10.11.2017, Nr. 2, date:4.2012: 125-140
|
|
|
10 |
Determinanten der Informationsfunktion des Preises: Eine empirische Analyse Enthalten in Journal of business economics Bd. 76, 1.5.2006, Nr. 5, date:5.2006: 473-497
|
|