Kontakt
A-Z
Träger / Förderer
Datenschutz
Impressum
Hilfe
Mein Konto
English
Katalog
Einfache Suche
Erweiterte Suche
Browsen (DDC)
Suchverlauf
Meine Auswahl
Hilfe
Datenshop
Mein Konto
Ablieferung von Netzpublikationen
Informationsvermittlung
Über die Deutsche
Nationalbibliothek
Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Gesamter Bestand
Musikarchiv
Exilsammlungen
Buchmuseum
Suchformular zurücksetzen
Expertensuche
?
eingeschränkt auf
- Standorte:
Leipzig
- Bestandssichten:
Gesamter Bestand
Donnerstag, 11. September 2025: Die Deutsche Nationalbibliothek öffnet wegen eines Beschäftigtentreffens an beiden Standorten erst um 15 Uhr. // Thursday, 11 September 2025: The German National Library will not open until 15:00 due to a staff meeting at both locations.
Ergebnis der Suche nach:
tit all "Assessment and Classroom Learning"
im Bestand: Gesamter Bestand
1 - 10 von 15
Datum (neuestes zuerst)
Datum (ältestes zuerst)
Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
1
Classroom assessment and learning motivation: insights from secondary school EFL classrooms
Enthalten in IRAL Bd. 62, 2024, Nr. 2: 275-300. 26 S.
2
Counting on CLIL in the biology classroom: an ethnographic assessment of a content and language integrated learning course at a Berlin secondary school
Goredema, Prue. - Berlin, [2020]
3
International students’ self-determined motivation, beliefs about classroom assessment, learning strategies, and academic adjustment in higher education
Enthalten in Higher education 22.9.2020: 1-21
4
Assessment for Learning Within and Beyond the Classroom
Singapore : Springer Singapore, 2016, 1st ed. 2016
5
Connectedness through a strong form of TBLT, classroom implementation of the CEFR, cyclical learning, and learning-oriented assessment
Enthalten in Language Learning in Higher Education Bd. 3, 2014, Nr. 2: 231-253. 23 S.
6
A new Elementary Mathematics Curriculum: Practice, Learning and Assessment Some Classroom Episodes
Vale, Isabel. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2012
7
A Teacher's Guide to Classroom Assessment
Butler, Susan M.. - New York, NY : John Wiley & Sons, 2011, 1., Auflage
8
Applying the L3 assessment framework to identify knowledge gaps on the impact of classroom activities and listening on children’s learning and wellbeing
Enthalten in Discover education Bd. 3, 18.12.2024, Nr. 1, date:12.2024: 1-25
9
Formative Use of Assessment to Foster Self-Regulated Learning: the Alignment of Teachers’ Conceptions and Classroom Assessment Practices
Enthalten in Journal of formative design in learning Bd. 7, 9.11.2023, Nr. 2, date:12.2023: 195-207
10
Interventionist vs. interactionist models of dynamic assessment (DA) in the EFL classroom: impacts on speaking accuracy and fluency (SAF), foreign language classroom anxiety (FLCA), and foreign language learning motivation (FLLM)
Enthalten in Language testing in Asia Bd. 12, 1.10.2022, Nr. 1, date:12.2022: 1-21
1 - 10 von 15
Alle Materialarten
Bücher (1)
Online Ressourcen (14)
Artikel (11)
Alle Kataloge/Sammlungen
Hochschulschriften (1)
Alle Standorte
>
Leipzig (15)
Aktionen
In meine Auswahl übernehmen
Druckansicht
Versenden
News-Feed
Administration