|
1 |
Determinants and interactions of sustainability and risk management of commercial cattle farmers in Namibia Ingenillem, Jessica. - Lüneburg : Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg, 2025
|
|
|
2 |
Die Doppelstadt Frankfurt (Oder) – Słubice als wirtschaftliches Zentrum der Grenzregion Brandenburg/Lubuskie: Vision oder Realität? Sadecki, Daniel. - Frankfurt (Oder) : Europa-Universität Viadrina Frankfurt, 2025
|
|
|
3 |
Digitales Besuchermanagement in Destinationen Naschert, Lisa. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, Imprint: Springer Gabler, 2025, 1st ed. 2025
|
|
|
4 |
Emotional Drivers of Innovation : Exploring the Moral Economy of Prototypes Sörgel, Franziska. - Karlsruhe : KIT-Bibliothek, 2025
|
|
|
5 |
Exports and Firm Characteristics Wagner, Joachim. - Lüneburg : Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg, 2025
|
|
|
6 |
Exports and Firm Characteristics in German manufacturing industries Wagner, Joachim. - Lüneburg : Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg, 2025
|
|
|
7 |
Handelbare Einspeiserechte: ein alternativer Ansatz zur Förderung erneuerbarer Energien Mayr, Christoph. - Augsburg : Universität Augsburg, 2025
|
|
|
8 |
Media Cultures of Value. Economy, Politics, and Art in WEB 3. Introduction Bennke, Johannes. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2025
|
|
|
9 |
[Medienökonomie] Medienökonomie Rimscha, M. Bjørn von. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, Imprint: Springer VS, 2025, 2nd ed. 2025
|
|
|
10 |
Wirtschaftskrisen als Wendepunkte Berlin : fibre, 2025, 1. Auflage
|
|