|
1 |
"Und was ist mit mir?" Jagla, Melanie. - Flensburg : Zentrale Hochschulbibliothek Flensburg, 2020
|
|
|
2 |
Predictors of Personality Development in Mid and Late Adulthood. The Role of Life satisfaction, Cognition and Health – an Investigation of Differentiating Effects of Aging. Findings from the "Interdisciplinary Longitudinal Study on Adult Development and Aging (ILSE)" Tauber, Benjamin. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2018
|
|
|
3 |
Inter-Individual Differences in Within-Person Effects – Methodological Considerations and an Empirical Example in the Framework of Self-Determination Theory Neubauer, Andreas B.. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2017
|
|
|
4 |
Wirksamkeit präventiver Interventionen zur sozio-emotionalen Förderung bei Kindern und Jugendlichen mit Migrationshintergrund Schulz, Sebastian. - Jena : Friedrich-Schiller-Universität Jena, 2017
|
|
|
5 |
Altersunterschiede in der Emotionalen Reaktivität und Emotionsregulation:Eine Frage der Multidirektionalität? Neumann, Robert. - Leipzig : Universitätsbibliothek Leipzig, 2016
|
|
|
6 |
Der Einfluss von Schlaf auf die prozedurale Gedächtnisbildung bei Kindern Klein, Susanne. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2016
|
|
|
7 |
Die psychische Belastung und ihr Zusammenhang mit lebensweltlichen Risiken bei minderjährigen Asylbewerbern in Gemeinschaftsunterkünften in Mecklenburg-Vorpommern Jung, Petra. - Rostock : Universität Rostock, 2016
|
|
|
8 |
Grenzen und Potenziale instrumentellen und kommunikativen Handlungsverständnisses im Kleinkindalter Konieczny, Christoph. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
9 |
Neural and Behavioral Correlates of Object-Directed Attention in Early Infancy and Preschoolers Michel, Christine. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
10 |
Political Theories of Narcissism: Towards the Self-Reflection of Knowledge and Politics from the Psychoanalytic Perspectives of Erich Fromm and Shōzō Fujita Sakurai, Takamichi. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|