Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
Neuigkeiten Noch nicht die passende Literatur gefunden? → Book a Librarian
 
Neuigkeiten Am Dienstag, den 11.06.2024 ist die Deutsche Nationalbibliothek in Frankfurt am Main wegen eines Betriebsausflugs geschlossen.
 
 

Ergebnis der Suche nach: "Erik" and "With"



Treffer 10 von 4455 < < > <



Online Ressourcen
Link zu diesem Datensatz https://d-nb.info/1320981291
Titel Exploring Education and Democratization in South Asia : Research, Policy, and Practice / edited by Tania Saeed, Radhika Iyengar, Matthew A. Witenstein, Erik Jon Byker
Person(en) Saeed, Tania (Herausgeber)
Iyengar, Radhika (Herausgeber)
Witenstein, Matthew A. (Herausgeber)
Byker, Erik Jon (Herausgeber)
Organisation(en) SpringerLink (Online service) (Sonstige)
Ausgabe 1st ed. 2024
Verlag Cham : Springer International Publishing, Imprint: Palgrave Macmillan
Zeitliche Einordnung Erscheinungsdatum: 2024
Umfang/Format Online-Ressource, XXIV, 250 p. 16 illus. : online resource.
Andere Ausgabe(n) Printed edition:: ISBN: 978-3-031-47797-3
Printed edition:: ISBN: 978-3-031-47799-7
Printed edition:: ISBN: 978-3-031-47800-0
Inhalt 1 Introduction -- 2 Illuminating the Shadow Education Mechanism of Neoliberal Governmentality in Bangladesh -- 3 Competition Exams and Topper Praise in India: A Media Case Study in Educational (In)equality -- 4 Populist Visions and the Issue of Exclusion: An Exploration of Educational Policy Reforms in India and Pakistan -- 5 Missing Girls on the Margins? Equity, Assessment, and Evaluation in India’s New Education Policy -- 6 Unregulated Private Tutoring in India: Educational Inequalities Engendered by the “Light But Tight” National Education Policy 2020 -- 7 Federalism in Nepal: Early Implications for School Governance -- 8 Higher Education Reforms: Unfulfilled Promise of Decentralization in India -- 9 Neoliberal Politics of Education Reforms in India: A Case of De Facto Privatization in University of Delhi Through NEP 2020 -- 10 Sites of Struggle as Sites of Learning: Student Activism as Counter-Hegemonic Resistance to the Neoliberal University in Pakistan -- 11 Mobilizing for Justice: Social Media as a Transformational Tool for Student Activism in Pakistan -- 12 Democracy and a Quality Education in South Asia: A Conclusion
Persistent Identifier URN: urn:nbn:de:101:1-2024022003350466269813
DOI: 10.1007/978-3-031-47798-0
URL https://doi.org/10.1007/978-3-031-47798-0
ISBN/Einband/Preis 978-3-031-47798-0
Sprache(n) Englisch (eng)
Beziehungen South Asian Education Policy, Research, and Practice
Sachgruppe(n) 370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen

Online-Zugriff Archivobjekt öffnen




Treffer 10 von 4455
< < > <


E-Mail-IconAdministration