Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Ergebnis der Suche nach: tit all "Investigating the effects of peer to peer prompts on collaborative argumentation, consensus and perceived efficacy in collaborative learning."
Link zu diesem Datensatz | https://d-nb.info/1152147501 |
Titel | Investigating the effects of peer to peer prompts on collaborative argumentation, consensus and perceived efficacy in collaborative learning / by Owen M. Harney, Michael J. Hogan, Sarah Quinn |
Person(en) |
Harney, Owen M. (Verfasser) Hogan, Michael J. (Sonstige) Quinn, Sarah (Sonstige) |
Organisation(en) | SpringerLink (Online service) (Sonstige) |
Umfang/Format | Online-Ressource : online resource. |
Persistent Identifier |
URN: urn:nbn:de:1111-201802103626 DOI: 10.1007/s11412-017-9263-9 |
URL | http://dx.doi.org/10.1007/s11412-017-9263-9 |
Zeitliche Einordnung | Erscheinungsdatum: 2017 |
Sprache(n) | Englisch (eng) |
Beziehungen | In: International journal of computer-supported collaborative learning (Bd. 12, 7.12.2017, Nr. 3, date:9.2017: 307-336) |
Sachgruppe(n) | 370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen |
Online-Zugriff | Archivobjekt öffnen |