|
41 |
Noncognitive skills, school achievements and educational dropout Coneus, Katja. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2009
|
|
|
42 |
Paradoxe Wirkung von Niedriglohnzuschüssen: Zum Einfluss der Reziprozitätsnorm auf die Stabilität finanziell geförderter Beschäftigung Krug, Gerhard. - Bielefeld : W. Bertelsmann Verlag, 2009
|
|
|
43 |
Gone for good? Bonn : IZA, 2008
|
|
|
44 |
Is the GED an effective route to postsecondary education for school dropouts? Bonn : IZA, 2008
|
|
|
45 |
Taking the easy way out: how the GED testing program induces students to drop out Bonn : IZA, 2008
|
|
|
46 |
The "Bologna process" and college enrolment decisions Bonn : IZA, 2008
|
|
|
47 |
Why are Hispanic and African-American dropout rates so high? Bonn : IZA, 2007
|
|
|
48 |
Studienabbruch an pädagogischen Hochschulen Gesk, Inge, 1999
|
|