|
251 |
Die EinflussReichen Viehöver, Ulrich. - Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2006, 1. Aufl.
|
|
|
252 |
On defining and measuring the informal sector Bonn : IZA, 2006
|
|
|
253 |
The Spirit of Entrepreneurship Nandram, Sharda S.. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2006, 1. Auflage
|
|
|
254 |
Der Noth gehorchend, nicht dem eignen Trieb - Nascent Necessity and Opportunity Entrepreneurs in Germany Evidence from the Regional Entrepreneurship Monitor (REM) Wagner, Joachim. - Lüneburg : Medien- und Informationszentrum, Leuphana Universität Lüneburg, 2005
|
|
|
255 |
Die Quandts Jungbluth, Rüdiger. - Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2002, 1. Aufl.
|
|
|
256 |
Institutions and innovation in economic development Ebner, Alexander, 2002, [Online-Ausg.]
|
|
|
257 |
Unternehmerisches Handeln und gesellschaftliche Entwicklung Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 1993
|
|
|
258 |
Role of social business in women entrepreneurship development in Bangladesh: perspectives from Nobin Udyokta projects of Grameen Telecom Trust Enthalten in Journal of Global Entrepreneurship Research Bd. 9, 11.9.2019, Nr. 1, date:12.2019: 1-21
|
|
|
259 |
What is the value of entrepreneurship? A review of recent research Enthalten in Small business economics Bd. 29, 25.9.2007, Nr. 4, date:12.2007: 351-382
|
|