Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten Donnerstag, 11. September 2025: Die Deutsche Nationalbibliothek öffnet wegen eines Beschäftigtentreffens an beiden Standorten erst um 15 Uhr. // Thursday, 11 September 2025: The German National Library will not open until 15:00 due to a staff meeting at both locations.
 
Neuigkeiten Vom 10. September 2025, 13 Uhr, bis 11. September 2025, 22 Uhr, kann es zu Einschränkungen bei der Bereitstellung von Medienwerken kommen. Wir informieren Sie per E-Mail über den aktuellen Stand Ihrer Bestellungen. // From 13:00 on 10 September 2025 until 22:00 on 11 September 2025, there may be restrictions on the provision of media works. We will inform you by email about the current status of your orders.
 
 

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Art des Inhalts Aufsatzsammlung
Fallstudiensammlung
Titel Marketing Cases from Emerging Multinational Enterprises (eMNEs) : National Brands Asserting Themselves on the Global Stage / edited by Zafar U. Ahmed, Omer F. Genc
Person(en) Ahmed, Zafar U. (Herausgeber)
Genc, Omer F. (Herausgeber)
Organisation(en) SpringerLink (Online service) (Sonstige)
Ausgabe 1st ed. 2024
Verlag Cham : Springer Nature Switzerland, Imprint: Springer
Zeitliche Einordnung Erscheinungsdatum: 2024
Umfang/Format Online-Ressource, VIII, 435 p. 132 illus., 126 illus. in color. : online resource.
Andere Ausgabe(n) Printed edition:: ISBN: 978-3-031-63393-5
Printed edition:: ISBN: 978-3-031-63395-9
Printed edition:: ISBN: 978-3-031-63396-6
Inhalt Introduction Role of Emerging Markets in Global Economy -- The Resurgence of the Air India Brand under Tata Group's Leadership Revitalizing Legacy Skies -- South African Airways Hope for a Brighter Future -- The Case of Turkish Airlines Rise of a Global Brand -- Qatar Airways Building a Global Brand by Providing a Memorable Experience -- What Happened to Thai Airways Revamping its Battered Global Brand -- Vietnam Airlines Revamping its Global Brand -- How AirAsia is Building its Brand on the Global Stage -- Thai Airways Augmenting a Global Brand -- Vietnamese Car (Vinfast) Building a Global Brand -- Lulu (UAE)Building a Global Brand -- Sohar University (Oman)Building a Knowledge Nation and a Global Brand -- University Malaysia Pahang Sultan Al Idris Building a Global Brand -- The Vietnam Cacao Brand Odyssey -- Wipro Striving to Become a Global Brand -- Proton Malaysia Building a Global Brand -- Dilmah Tea (Sri Lanka) Building a Global Brand -- Telin An Indonesia Multinational Challenging the World -- Ocean Basket (South Africa) Affordable Delicious Seafood Every Day for the Global Market -- From Local Roots to Global Heights Strategic Blueprint of Habib Bank Limited (HBL) -- Zanzibar State Trading Corporation Building a Global Brand for Clove and Essential Oils -- Conclusion Lessons from Emerging Markets Multinational Enterprises (eMNEs)
Persistent Identifier URN: urn:nbn:de:101:1-2412240307372.898312653377
DOI: 10.1007/978-3-031-63394-2
URL https://doi.org/10.1007/978-3-031-63394-2
ISBN/Einband/Preis 978-3-031-63394-2
Sprache(n) Englisch (eng)
Beziehungen Springer Business Cases
Schlagwörter Schwellenländer ; Multinationales Unternehmen ; Exportwerbung ; Internationales Marketing ; Markenpolitik ; Emerging Market
DDC-Notation 658.827 (maschinell ermittelte DDC-Kurznotation)
Sachgruppe(n) 650 Management

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