Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 

Ergebnis der Suche nach: dcs=50*



Treffer 681 von 3481 < < > <



Bücher
Link zu diesem Datensatz https://d-nb.info/1176051814
Titel STEM21 : equity in teaching and learning to meet global challenges of standards, engagement and transformation / edited by Joy Barnes-Johnson and Janelle M. Johnson
Person(en) Barnes-Johnson, Joy (Herausgeber)
Johnson, Janelle M. (Herausgeber)
Verlag New York ; Bern ; Berlin ; Vienna : Peter Lang
Zeitliche Einordnung Erscheinungsdatum: [2018]
Umfang/Format XXI, 268 pages : Illustrationen ; 23 cm
Inhalt 21st c LEASE : language of equity & access to STEM education / Joy Barnes-Johnson -- Hip-hop pedagogy as a framework to support the development of science geniuses / Edmund S. Adjapong -- Seeding the future : social justice driven STEM education / Christian Konadu Asante, Jaqueline DeLisi, Megan McKinley, and Michael Barnett -- New roles and relationships in urban STEM learning environments : how the peer enabled restructured classroom enhanced equity and access / Leslie S. Keiler and Kathleen Robbins -- Early engagement in research as a tool for broadening science participation / Cassie Xu, Robert Newton, Margaret Turrin, and Susan Vincent -- Promoting middle school students' motivation and persistence in an after-school engineering program / Srinjita Bhaduri, Alexandra Gendreau, Varsha Srikanth Koushik, Tammy Sumner, John Ristvey and Randy Russell -- Engaged interdisciplinary literacy : research & practices of secondary STREAM / Joy Barnes-Johnson -- Transformative education pathways to improve health literacy, STEM learning and youth outcomes / Gretchen E.L. Suess, J. Joanna Chae, and Sharon Lewis -- Institutional capacity building for STEM teacher education at an urban commuter university / Janelle M. Johnson, Roland Schendel, Elizabeth McClellan Ribble, and Hsiu-Ping Liu -- Implications and conclusions / Joy Barnes-Johnson and Janelle M. Johnson.
ISBN/Einband/Preis 978-1-4331-5137-8 Broschur
1-4331-5137-5
978-1-4331-5138-5
1-4331-5138-3
978-1-4331-5139-2 (falsch) (ebook pdf)
978-1-4331-5140-8 (falsch) (epub)
978-1-4331-5141-5 (falsch) (mobi)
Sprache(n) Englisch (eng)
Beziehungen Social justice across contexts in education ; vol. 10
Anmerkungen Includes bibliographical references and index
Schlagwörter USA ; MINT-Fächer ; Bildung ; Chancengleichheit ; Soziale Gerechtigkeit
DDC-Notation 507.1 [DDC23ger]
Sachgruppe(n) 500 Naturwissenschaften ; 370 Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Weiterführende Informationen Inhaltsverzeichnis

Frankfurt Signatur: 2019 A 6967
Bereitstellung in Frankfurt
Leipzig Signatur: 2020 A 38506
Bereitstellung in Leipzig




Treffer 681 von 3481
< < > <


E-Mail-IconAdministration