|
11 |
How the existence of special schools affects the placement of students with special needs in inclusive primary schools Ebenbeck, Nikola. - Würzburg : Universität Würzburg, 2023
|
|
|
12 |
Konzepte von Behinderung als latentes Konstrukt. Ein Fragebogen für die Lehrer*innenausbildung Schröter, Anne. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2023
|
|
|
13 |
Levumi Handbuch Gebhardt, Markus. - Ludwig-Maximilians-Universität München, 2023
|
|
|
14 |
Mathematical skills of students with special educational needs in the area of learning (SEN-L) in pre-vocational programs in Germany Lutz, Stephanie. - Frankfurt : DIPF Frankfurt am Main, 2023
|
|
|
15 |
Pädagogische Diagnostik Gebhardt, Markus. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität München, 2023
|
|
|
16 |
Wissenschaftliches Arbeiten und Schreiben in Lehramt und Sonderpädagogik Gebhardt, Markus. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität München, 2023
|
|
|
17 |
Mathematical Skills of Students With Special Educational Needs in the Area of Learning (SEN-L) in Pre-Vocational Programs in Germany Enthalten in International journal for research in vocational education and training Bd. 1, (2023), 1-23
|
|
|
18 |
Internetplattformen zur Diagnostik von Lernverläufen von Schülerinnen und Schülern in Deutschland Blumenthal, Stefan. - Rostock : Universität Rostock, 2022
|
|
|
19 |
Developing learning progress monitoring tests using difficulty-generating item characteristics. An example for basic arithmetic operations in primary schools Enthalten in Journal for educational research online Bd. 14, 2022, Nr. 1: 122-146
|
|
|
20 |
Evidenzbasierte Förderung bei Lernschwierigkeiten in der Grundschule Euker, Nils. - München : Ernst Reinhardt Verlag, 2021
|
|