|
11 |
Auch auf Strukturen kommt es an Enthalten in Forschung & Lehre 2023, Nr. 11: 834-835
|
|
|
12 |
Long-term scarring from institutional labelling Menze, Laura. - Thousand Oaks : Sage Publications, 2022
|
|
|
13 |
Long-term scarring from institutional labelling: The risk of NEET of students from schools for learning disability in Germany Menze, Laura. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2022
|
|
|
14 |
Demografischer Wandel: Wie wir alle (miteinander) leben werden Enthalten in Stiftung & Sponsoring 2022, Nr. 01: 1-16
|
|
|
15 |
Cognitive Pretest of a Factorial Survey Experiment on Future Narratives and Family Care Alonso-Perez, Enrique. - Berlin : Hertie School, 2021
|
|
|
16 |
Erste Befunde aus dem Projekt "MATH+ as a Research Object" : Karriereziele, -wissen und -handeln, Nachwuchsförderung und Rekrutierung Hofmeister, Sophie. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2021
|
|
|
17 |
Improving Formal Qualifications or Firm Linkages-What Supports Successful School-to-Work Transitions among Low-Achieving School Leavers in Germany? Holtmann, Anne Christine. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2021
|
|
|
18 |
Improving Formal Qualifications or Firm Linkages-What Supports Successful School-to-Work Transitions among Low-Achieving School Leavers in Germany? Holtmann, Anne Christine. - Kiel : ZBW - Leibniz Information Centre for Economics, 2021
|
|
|
19 |
Applying to college Ehlert, Martin. - Kiel : ZBW – Leibniz Information Centre for Economics, 2020
|
|
|
20 |
Bildung Allmendinger, Jutta. - Frankfurt am Main : Campus Verlag, 2020, 4. Auflage
|
|